DOLAR
46,5883
EURO
52,9756
ALTIN
6.018,26
BIST
14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
30°C
İstanbul
30°C
Açık
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
33°C

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse İstanbul’da katı atık tesisini inceledi – Birlik Haber Ajansı

GİRESUN – BHA

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İSTAÇ’a ait Katı Atık Yakma ve Enerji Üretim Tesisini ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

Gerçekleştirilen özel ziyaret kapsamında Fuat Köse, tesisin işleyişi, evsel atıkların bertaraf süreci ve bu atıklardan enerji elde edilme aşamaları hakkında yetkililerden kapsamlı bilgiler aldı.

Çevre dostu ileri teknolojilerle faaliyet gösteren tesiste, atıkların doğaya zarar vermeden enerjiye dönüştürülmesi süreci yerinde incelendi.

Sürdürülebilir çevre politikaları ve yenilenebilir enerji kaynaklarının şehirler için artık bir tercih değil zorunluluk olduğuna vurgu yapan Fuat Köse, bu tür tesislerin hem çevrenin korunmasına hem de ekonomik ve enerji açısından büyük katkılar sunduğunu ifade etti.


Giresunspor'da yüzleri güldüren 1 puan

Giresunspor’da yüzleri güldüren 1 puan

İçeriği Görüntüle

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, şu değerlendirmede bulundu: “Doğayı koruyan, enerji üreten ve geleceğe değer katan her projeyi önemsiyoruz. Bu tesiste edindiğimiz deneyimler, Giresun için planladığımız projelere ışık tutacaktır. Yenilikçi bakış açımızla çevre ve enerji alanında neler yapabileceğimizi detaylı şekilde değerlendirecek, daha temiz ve daha yaşanabilir bir Giresun için yeni projeleri hayata geçireceğiz.”

Fuat Köse ayrıca, ziyaret süresince kendilerine gösterilen ilgi ve paylaşılan bilgiler dolayısıyla İBB İSTAÇ Enerji Tesisleri İşletme Müdürü, Eynesilli hemşehrimiz Yavuz Yamak ile Enerji Yönetimi ve İş Geliştirme Müdür Yardımcısı Fatih Hoşoğlu’na teşekkür etti.

Ziyaret, karşılıklı fikir alışverişi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

#ilangovtr