DOLAR
46,5883
EURO
52,9756
ALTIN
6.018,26
BIST
14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
30°C
İstanbul
30°C
Açık
Cumartesi Parçalı Bulutlu
30°C
Pazar Açık
29°C
Pazartesi Açık
31°C
Salı Açık
33°C

Orhaniye – Boztepe yolu asfaltlandı – Birlik Haber Ajansı

Orhaniye – Boztepe yolu asfaltlandı – Birlik Haber Ajansı
Reklam
03.02.2026 11:18
6
A+
A-

Kar altında kesintisiz su mesaisi: OSKİ 400 personelle sahada

Kar altında kesintisiz su mesaisi: OSKİ 400 personelle sahada

İçeriği Görüntüle

YAZI ARASI REKLAM ALANI

ORDU – BHA

Orhaniye Mahallesi Muhtarı Mehmet Çakmak ve Boztepe Mahallesi Muhtarı Mustafa Kurucu, güzergahın asfaltlanmasından büyük mutluluk duyduklarını belirterek, şöyle konuştular:

“Orhaniye ve Boztepe’mizin ortak yolu. Bu çalışmadan halkımız çok memnun kaldılar. Gerçekten çok büyük bir çalışma, ayağımıza konfor getirildi. Öncelikle Ordu Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Hilmi Güler Başkanımıza ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyoruz. Yapılan hizmetler yapılacak olan çalışmalarında teminatıdır ve devamı olacaktır.”

Başkan Güler’e teşekkür

İki mahallede bulunan vatandaşlar ise 40 yıllık yol hayallerinin gerçek olduğuna vurgu yaparak Başkan Güler’e teşekkür ettiler.

Vatandaşlar konuşmasında şu ifadelere yer verdiler:

“Yolumuz yıllardır atıl bir durumdaydı. Şu an da devletimiz hizmeti ile asfaltlama yapıldı. Yolumuz çok güzel oldu. Hayallerimiz gerçek oldu. Neredeyse 40 yıldır bu yolumuzun yapılmasını bekliyorduk. Yolumuz en yakın turistlik bölgeye giden bir yol. Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz.”

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.